utorak, 9. listopada 2012.

LAKE OF HAPPINESS


Jedan stariji outfit i predivni ambijent za fotografisanje. Iako nemam inspiracije za pisanje nadam se da će  fotografije biti dovoljne i da će vam se dopasti. Sutra naravno novi post iz Italije, sa jednog predivnog putovanja.
























Broj komentara: 12:

  1. Adnaaaa savrsena kao i uvijek, sviđa mi se stil slika :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidjela sam neke od ovihkod tebe na fb :)
    Predivne su. A ove helanke su sjajne :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Fotke su divne :)

    http://traceofnight.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. predivne fotografije, =D imas prelijepo lice, =D imam slicnee tajice =D

    <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam odusevljena fotografijama, kako su samo divne. Ali i outfit naravno :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Wooow ! Amazing.
    Jednostavno breathtaking..

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Odavno nisam vidjela bolji post i ljepse fotografije!

    <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Fotke me ostavljaju bez daha!
    Stvarno si odabrala super pozdainu za divan outfit!

    milna89.blogspot.com
    *********************

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala i drago mi je da vam se sviđaju fotografije kao i outfit :D

    OdgovoriIzbriši
  10. prelijepe slike, bas su profesionalne!

    OdgovoriIzbriši