subota, 15. rujna 2012.

NIGHT LIGHTS


 Ne znam koliko se primijeti ali ovdje sam se poigrala sa šminkom. Inače jednostavnost koju upotrebljavam svaki dan promijenjena je tu veče...sigurno radi nekog posebnog raspoloženja, nezz.
  Torbe Hit - Torbe In  jako zanimljiva stranica sa koje morate sebi bar nešto priuštiti. Imaju dosta toga neobičnog pa sam ja tim slučajem priuštila sebi ovu torbu.











I na kraju uspjela sam se slikati u trgovačkom centru iako je to zabranjeno ali bila mi je jedna od većih želja i eto ostvarena je uz dvije fotografije za sad :)

3 komentara:

  1. ta torba mi je super, fotke mi se uvijek sviđaju! i ogrlica i make up! ma SVE!

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi izgledas...samo bi ja na to sve obula neke sandale s platformom i velikom cetvrtastom stiklom...torba i sminka su mi fenomenalne....:*

    http://fashiontalkwithdaca.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši