ponedjeljak, 22. listopada 2012.

A RAINBOW OF AUTUMN COLORS



Dobila sam kritike na dosadašnje postove kako ne pišem puno, a jednostavno nemam inspiraciju zbog toga i ne postujem puno, pa sam odlučila da u narednom postovanju to uglavnom budu slike i njima da prikažem ono što sam htjela reći (kako bi i trebalo), a svaki put kad ta inspiracija doleprša do mene da to podijelim s vama. Jesen kao godišnje doba baš i ne volim ali jedino što mi nekako godi jeste neka veća količina odjeće koju mogu obući na sebe, a opet to nisu zimske jakne i kape i zbog čega nemam inspiraciju za nekim posebnim outfitom. Naravno da se pohvalim haljinica koju nosim i koja ne znam koliko je uočljiva vama kupljena je u Firenci ( naravno trebala je biti prikazana u postu o putovanju Italijom, al' nemam dovoljno fotografija za to kako sam zamislila pa dok to ne obezbjedim neće biti objavljen), helanke su s ROMWE, cipele s eBay, jakna je ZARA.























Broj komentara: 15:

  1. Kosa ti je stvarno fenomenalna, svima sam pokazala koliko mi se sviđa haha
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj dugo sam razmišljala bil uradila, kako će mi stojati i eto na kraju jesam i nisam se pokajala :) i hvala ti :**

      Izbriši
  2. kako si finaaaa =D , jakna mi se bas svidja, =D i tvoja kosa isto =D

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, great look! :)

    xx
    vikingmode.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Bas izgledas cool,super jakna!;)
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jakna mi je savršena, a ovaj ombre fazon ti odlično stoji, davno sam vidjela na fb fotografiju, ali nisam tamo komentarisala, pa evo ovdje...Super !!! :**

    OdgovoriIzbriši
  6. extra su ti nausnice,a i kombinacija <3

    ilvana xoxo

    OdgovoriIzbriši
  7. Fotografije su predivne.
    Kosa - fantasticna, odlicno ti stoji ovaj ombre ..

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  8. A jooj creepersica :( Odlicne,zelim ih, vec dugo...

    OdgovoriIzbriši
  9. kosa ti je sjajna! Obozavam parke tako daaa...jakna mi je omiljena! ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična ti je jakna, gdje si ju kupila. Trebala bih si kupiti neku zimsku jaknu pa sam dosta pregledavala webshopove, jel imas neki savjet u vezi kupnje. Sviđa mi se ponuda na ovoj stranici. jakne

    OdgovoriIzbriši