srijeda, 8. kolovoza 2012.

Small things make wonders

Sigurno jedna od najdražih stvarčica u ormaru, nedavno sam je naručila na Romwe i oduševila se. Čekala sam prvu priliku da je obučem, fotografišem se i podjelim to s vama. Vrijeme me baš taj dan i nije poslužilo pa se ne vidi dobro, al' potrudit ću se bolje prikazati je u jednom od sl. postova.





cipelice su sa Vintage and retro shop


Romwe prsten














Porodicna, hahha :)  
 Foto: Ermin Čeliković   

Broj komentara: 18:

  1. Divna :***** svidja mi se punoo outfit...

    http://sinthewonderland.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Joj haljinicom sam prezadovoljna, prelijepa je. :D

      Izbriši
  3. Kragnica :srce: I sve ostalo :D Super blog.. I'll follow!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivna si!
    A te cipelice su vrh, zelim i ja takve <3

    OdgovoriIzbriši
  5. predobre fotke =) xx

    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  6. Adna moram ti jos jednom reci - moj najdrazi blog na balkanu si <3

    OdgovoriIzbriši
  7. jako jako jako lijepo,sviđa nam se tvoj stil i slike su odlicen :D
    pratimo se?

    OdgovoriIzbriši
  8. Aa, savrseno ! I am speechless !
    Pratim te od sada :)


    xoxo
    ysophisticates.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako to da sam ja tek sad naisla na tvoj blog??Odusevljena sam!!
    xx
    B.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam cure na lijepim komentarima i hvala vam sto me pratite..nadam se da niste jedine kojima se svidja moj blog, stil i sve ostalo. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako me dotače ta posljednja fotografija :(

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasna si! Mogu li samo zamoliti fotografa da mi oda koji aparat koristi? Nije da za tebe treba neki poseban, ti si na svakoj slici prelijepa ali me ovo s profesionalne strane zanima. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši