nedjelja, 3. lipnja 2012.

The Power Of The Dream





  








Danas sam nosila haljinicu koja je kupljena na buvljaku i malo je veća od broja koji inače nosim, al' uvijek se to da popraviti. Jean jacket je mamina, kad sam saznala da ju je čuvala toliko vremena da bi je ja možda nekad nosila, još draže mi je bilo prisvojiti je. Što se tiče obuće u ovom slučaju štikle, uvijek imam sreće da ih kupim po jako pristupačnoj cijeni, ne preskupe a neobične( na jednoj slici se možda malo vide, ali svejedno morala sam ih spomenuti). Torbu sam kupila u Vintage and retro shop i dosta stvari s kojim sam zadovoljna kao i sa vlasnicom ovog profila, kojoj se divim. Prsten je sa Romwe
Uglavnom nedostaje mi sunce,  zbog čega sam i odlučila napraviti ovaj post, drago mi je bilo vidjeti ga  posebno posle ovih kišnih dana( na svu sreću bit će ga sve više i više) tako da ne mogu sjediti u kući i raditi išta osim šetnje na prekrasnom danu, al' malo i photoshooting-a.

Broj komentara: 12:

  1. Hvala ti Adna mnogo! Jako mi se sviđa ovaj post, haljina je predobraaaaa.. i vidimo se u utorak! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ništa :)), hvalaaa tebi i da vidimo se, jedva čekam! :DD

    OdgovoriIzbriši
  3. Jooj kako predivan outfit, totalno mi se sviđa <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Prelijepo!! I uopšte ne vidim da ti je haljina velika, sjajno ti stoji :)
    I bježi tamo..svaka ima neki buvljak na kojem imaju savršene stvari i to su jako jeftine.. :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan post! Haljinica je preslatka:)Super se uklapa u ambijent:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa je haljina, a fotke tek!
    SUper je blog, baš mi se dopada ono što sam videla sad na brzinu, tako da pratim i ubuduće :)
    http://lovestylemagic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam curee, aa haljinicu sam malo prepravila pa se mozda zbog toga ne primjeti da mi je velika :P :D

    OdgovoriIzbriši
  8. haljina ti je prelijepa kao i ti,predobar post :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Haljina je baš lijepa. Nice outfit :)

    http://lajune16.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši